فمنیسم به سود زنان است؟ريال؟؟!؟!


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 21
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 1358
:: بازدید سال : 2231
:: بازدید کلی : 621708

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
فمنیسم به سود زنان است؟ريال؟؟!؟!
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 21:4 | بازدید : 386 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان...!

 

راستش داشتم فکر میکردم فمنیسم تا چه حد به زنان توجه واقعی کرده و ب سود اوناست...!

راستش به نظر میرسه بیشتر ب سود مردانه تا زنان...!

مردان دارن با این بهانه زنان رو استثمار میکنن...! من دلایلم رو میگم قضاوت با شما....!

مثلا میگن باید زن پا ب پای مرد کار کنه و خرجش رو در بیاره!! آیا این نشونه حمایت از زنه؟؟

ببینید همه قبول داریم که قوای جسمی زن از مرد کمتره البته این نقص محسوب نمیشه چون رسالت زن کار سخت و چقر نیست...! از طرف دیگه باید قبول کنیم که خانمها چندروز در ماه به خاطر مسائل زنانه حتا از حالت عادی ضعیفتر میشن که این نظر من نیست بهترین روانشناسان جهان این رو میگن!! در حالی که مرد این شرایط رو نداره.

از طرف دیگه قوای عاطفی زن قوی تر از مرده و این هم انکارناپزیره و کار مردانه عاطفه ی زن رو تضعیف میکنه...

آیا اینا به سود زنه؟؟؟؟

در مقابل عده ای میگم اسلام جانب مردان رو گرفته که باید از آنها پرسید که از کجا این اهانت رو به زن و اسلام میکنید؟؟؟

مثلا ارث. درسته که مرد ۲ برابر زن ازث میبره اما تا حالا توجه کردید که مرد وظیفه داره زن و فرزندش رو حمایت مالی کنه؟؟؟ در حالی که زن نه تنها ارثش بلکه تمام درامدش مال خود خودشه و مرد حق نداره یک ریالش رو از زن طلب کنه؟؟ حالا منصفانه است با توجه به این شرایط مرد و زن به یک اندازه ارث ببرن؟ همین الان هم دین جانب زن رو نگرفته؟؟؟دیگه چجور باید بگیره؟؟؟ خرجش  که به طور کامل با مردشه و مردم که حق طلب پولی رو از زن نداره از طرفی ارثم که میبره...!تازه میتونه بابت تمام کارهای خونه حتی شیر دادن بچه از شوهر طلب پول کنه..! خداییش دیگه چطور باید جانب زن گرفته بشه؟؟؟

یا این آیه که میگه مردان رئیس و مسلط بر زنان هستند. فکر کردید مثلا این خیلی خوبه یا امتیازه؟؟ نه نیست از من که مردم بپرسید تا بگم نیست!! چرا چون مسئولیت مایاره...تا حالا فکر کردید چرا سران کشور وزرا استییضاح میشن؟؟ چون قدرت دارن مسئولیت دارن...! حالام خدا مرد رو به خاطر این مسئولیتش مورد سوال قرار میده... اگه زن به راه خطا بره مرد به عنوان مسئول بازخواست میشه. اگه بچه ها ب بیراهه برن مرد بازخواست میشه..! از طرف دیگه میدونید که حمایت کلی خانواده با مرده تامین امنیت خانواده با مرده مسئولیت خانواده با مرده و آیا مسئولیت قدرت نمیخواد؟ آیا رئیسجمهور میتونه مدیرت جامعه رو به خوبی انجام بده در حالی که قدرتی نداشته باشه نتونه وزراش رو کنترول کنه؟؟؟ 

یا مثلا شهادت. اینکه شهادت زن در بسیاری موارد پزیرفته نیست فکر میکنید به ضرر زنه؟ اولا چون زن عواطف پررنگی داره و این ممکنه او رو از شهادت صحیح دور کنه البته این همونطور که گفتم نقص نیست. خدا تواناییهایی رو به زن داده و متناسب با اونهام ازش انتظار داره...! بعدم حضرت رسول حدیثی به این مضمون دارند که وقتی شهادت دهید که از این خورشید برایتان روشنتر باشد...! وقتی انقدر مسئله مهمه که پیامبر انقدر سختگیرانه برخورد میکنند چرا فکر میکنیم شهادت ندادن زن نشانهی بی توجهی اسلام به زنه؟؟؟!! آیا اینکه خداوند مسئولیت رو از دوش زنان برداشته کار بدی کرده؟؟؟ یعنی الان رئیس شما یا پدرتان مسئولیت سختی رو از دوش شما برداه علیه شما کار کرده؟؟؟در مورد قضاوت هم همین مسائل مطرحه!!!

یا آیه ای که میگه زنانتون رو بزنید...! آیا دقت کردید که همین خدا میگه حتی اگر به کسی ضربه ای زدید و کمی سرخ شد باید دیه بدید؟؟ آیا این به این معنا نیست که باید انقدر آروم زده بشن که حتی سرخ هم نشه؟؟؟ بسیاری میگن که خدا با اینکارش به زن جسارت کرده ... به خاطر ی نافرانی باید کتک بخوره؟؟ میگن خب طلاق بده که بهتره!! باید از این افراد پرسید خب اگه خدا میگفت طلاقشون بدید نمیگفتید که آخه به خاطر ی نافرمانی کوچیک خدا احازه داده زندگی زناشویی از هم بپاشه؟؟ آیا اونوقت نمگفتید خدا برای زن ارزشی قائل نشده وگرنه چنین تنبیه نمیکرد...؟ نمیگفتید میتونست تنبیه کمتری در نظر بگیره؟؟؟؟ خداییش کمتر از این؟!!؟ بعدم میدونید که این آیه به زنانی اشاره داره که وظایف زناشویی رو انجام نمیدن و سرپیچی میکنند...! تازه اول میگه  باهاشون صحبت کنید بعد میگه جاتون رو از اونها جدا کنید و بعد تازه میگه بزنیدشون به اون شکلی که گفتم...!

میدونید که مجازات لواط برای فاعل و مفعول قتله بدونه هیچ تردید. چه محصنه باشن یا نباشن...! اما در مورد مصاحقه( همجنسباگرایی خانمها) فقط صد ضربه شلاقه...! هردو دارند کاری زشت و پست انجام میدن اما جانب کی گرفته شده؟ نسبت به کی سختگیری شده؟؟؟تازه تو مقام ادله اثبات باید مردان به مصاحقه شهادت بدن تا ثابت بشه....! حالا به نظر شما چقدر ممکنه تو این عمل زشت مردان حاضر باشند و شهادت بدن؟؟ به نظر شما ثابت میشه اصلا؟؟؟

اینها مثالهایی بود از اسلام برای اینکه ببینیم خدا به نفع کی عمل کرده و به نفع کی کار کرده؟؟؟!؟!!؟!؟

دیگه قضاوت با شما...!

امیدوارم نظراتتون رو برام بزارید نظراتم رو تایید یا رد کنید...!!

سلامت و سربلند باشد.

<<<<<<<<<<<<<<<..........یا حق..........>>>>>>>>>>>>>>>





:: برچسب‌ها: فمنیسم،به سود زنان،توجه واقعی،حمایت،توجه واقعی،اسلام،به سود زنان،حمایت از زنان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: